18
Headphones icon INFOLINIA +48 22 633 90 90 FAQ
Konsultacje GANZ Security

Konsultacje GANZ Security

Skontaktuj się z naszym centrum kompetencji technicznych, chętnie pomożemy odpowiadając na Twoje pytania techniczne. Udzielamy konsultacji technicznych i doradzamy w zakresie dopasowania optymalnych rozwiązań dla Twoich potrzeb w wideo monitoringu.

Jesteśmy dostępni dla Ciebie od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 17:00.

Wsparcie techniczne

Nasz dział techniczny stanowią wykwalifikowani specjaliści z doświadczeniem wdrożeniowym. Kontaktując się z nami, nie będziesz pozostawiony sam sobie. Zajmiemy się Twoim zgłoszeniem z najwyższą starannością, udzielając wyczerpującego wsparcia i rozwiązując zgłoszony problem.

GANZ Security to pomoc techniczna obejmująca zarówno porady dotyczące zastosowania naszych produktów do konkretnych rozwiązań, jak i konfiguracja systemów oraz opieka posprzedażowa świadczona zdalnie lub też w miejscu wskazanym przez klienta.

Jesteśmy dostępni dla Ciebie od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 17:00.

Polityka gwarancji

Polityka gwarancji

Urządzenia i rozwiązania GANZ Security są standardowo objęte pełną 3-letnią gwarancją.

W okresie gwarancyjnym, urządzenia są naprawiane przez nasz serwis natychmiast po ich otrzymaniu. Klient jest na bieżąco informowany o postępach w naprawie oraz terminie ewentualnej wysyłki z naprawionym urządzeniem. Gdy naprawa z przyczyn technicznych będzie trwać dłużej, wydajemy klientowi urządzenie zastępcze lub zamiennik docelowy.

Serwis pogwarancyjny

W przypadku napraw pogwarancyjnych, sprawnie i jak najszybciej diagnozujemy uszkodzenie oraz przygotowujemy ekspertyzę serwisową wraz z określeniem kosztów ewentualnej naprawy.
Nasi specjaliści przeprowadzają naprawy gwarancyjne zgodnie ze sztuką i z zachowaniem staranności przy jednoczesnym skróceniu czasu trwania naprawy do minimum.

 Serwis pogwarancyjny
Szkolenia techniczne

Szkolenia techniczne

Naszym partnerom gwarantujemy dodatkowe wsparcie poprzez prowadzenie programu szkoleń i prezentacji adresowanych zarówno do działów projektowych, jak również dla kadry technicznej, w tym instalatorów, administratorów oraz końcowych użytkowników systemu.

Masz pytanie?

Wypełnij nasz formularz kontaktowy a nasi specjaliści odezwą się do Ciebie najszybciej jak to możliwe. Nie zapomnij wypełnić pole wiadomości – będziemy mogli przygotować bardziej precyzyjną odpowiedź.

wypełnij formularz
pytajnik